Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 13 Apr 2024 18:12:17 +0300

Tere!

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17208 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Elva linn, Kulbimäe tn 21// 24// 
Vestika tn 10// 12// 14// 2// 8// Vestika tänav T3, Tartu maakond, Elva 
vald, Elva linn, Vestika tn 10// 12// 14// 4// Vestika tänav T3 (Vestika 
tänav T3 kanalisatsioonitorustiku pikendus. Vestika tänava majade vee- ja 
kanalisatsiooni ühendustorustikud, Vestika tänav T3 kanalisatsioonitorustiku 
pikendus. Vestika tänava majade vee- ja kanalisatsiooni ühendustorustikud) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26947720>  (menetlus nr: 
398298), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (REET VÄRNIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister